• 2020-03-29

Since February 26, after coronavirus was revealed in Georgia, 20 000 news were recorded in Georgian media connected to this global challenge. Traditionally, internet is the most active ...

  • 2020-03-23

IPM Researches continues monitoring of advertising market and this time we present advertising statistics of aviation sector.In 2019 radio stations places 3580 ads in aviation field. The chronome...

 

  • 2020-02-24

IPM Researches continues monitoring of TV advertising market and this time we offer statistics on banking sector.In 2019, 7143 ad clips related to banks were placed on TV. The chronometry amoun...

  • 2020-02-19

IPM Market Intelligence provides statistic data of 2019 regarding media activities of business market players.This time we offer significant aspects of pharmaceutical chains and their media activ...

 

  • 2020-02-11

კომპანია „აიფიემ კვლევები“ საზოგადოებისთვის საინტერესო თემების მედია გაშუქების სტატისტიკას და შინაარსობრივ ანალიზს აწარმოებს. მსგავსი თემების ჩამონათვალში, უდავოდ, ერთ-ერთ საყურა...

  • 2020-02-04

ტელევიზიაში 2019 წელს სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 119 683 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით 2473708 წამი. განვიხილოთ გამაგრილებელი სასმელების კატეგორიაში რა პოზიციები აქვთ კომპანიე...

 

  • 2020-01-30

მესამე წელია, კომპანია „აიფიემი“, აჯამებს გასული წლის მონაცემებს, ადამიანის უფლებების მედია გაშუქების მიმართულებით და მკითხველს აწვდის სტატისტიკურ მასალას, 2010 წლიდან მოყოლებული...

  • 2020-01-20

IPM Researches continues advertising monitoring and offers activity of construction sector in TV, during 2019. In 2019 over 25 construction companies were actively represented in media. Duri...

 

  • 2020-01-07

Major portion of advertising expenditure of companies concerns TV advertising. In Q3, 2019 representatives of confectionary sector placed 21 777 ad clips. In this ratingcompany Mondelez is leadin...

  • 2019-12-26

Retail trade of essentials, represented by mainly markets, is among the most interesting industries in Georgia. IPM Research presents analysis of media activity of markets during 2019 year.1...