• 2018-11-12

ყველა სხვა ევროპელ სტუდენტთან შედარებით, საქართველოში უსდ-ების სტუდენტების ყველაზე დიდ ნაწილს მოსწონს სწავლების ხარისხი (76%) და ლექტორების მხრიდან ხელშეწყობა (76%) მათ უნივერსიტეტებში. საქართველოშ...

  • 2018-11-07

კაცები ყველაზე ხშირად სვამენ ყავას 18-24 წლის ასაკში, ქალები კი - 35-44 წლის ასაკში. „აიფიემ კვლევების“ ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად გამოირკვა, რომ მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარულ...

 

  • 2018-10-31

შემოდგომა ღვინის სეზონია საქართველოში, ამიტომ, „აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, ღვინის მწარმოებელი კომპანიების მედია აქტივობას, მიმდინარე წლის სექტემბრიდანდღემდე.მედიაში გაშქებული ნიუსები...

  • 2018-10-22

2018 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიით სულ გასული 251 635 სარეკლამო რგოლი გადანაწილდა 31 სექტორზე. აქედან ყველაზე მეტი - 21,59 % რეკლამა განთავსდაუალკოჰოლო სასმელების სექტორში.გრაფიკზე წარმოდგენილ...

 

  • 2018-10-15

კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა, ხშირად ხვდება „აიფიემ კვლევების“ მედია სტატისტიკის ფოკუსში, მისი აქტუალურობიდან გამომდინარე. გარდა იმისა, რომ ბიზნესის მიმართ საზოგადოების დაკვეთაა ...

  • 2018-10-12

პასიური, საშვებულებო და დასვენების პერიოდის შემდეგ, ქართული ბიზნეს კომპანიები, კვლავ აქტიურად გამოჩნდნენ ქართულ მედიაში. ზოგი მათგანი, არცთუ სახარბიელო ამპლუაში, სკანდალური გარიგებების თაობა...

 

  • 2018-10-09

ქართველ სტუდენტებს დასაქმების საკმაოდ დაბალი მაჩვენებლი აქვთ. დასაქმებულები მუშაობის მიზეზად, ყველაზე ხშირად, შრომის ბაზარზე გამოცდილების მიღებას ასახელებენ. საქართველოში დასაქმებასთან დაკავშირებით ...

  • 2018-10-09

კვლევითი კომპანია „აიფიემ კვლევებსა“ და ონლაინჟურნალ „ბიზნესპოსტს“ შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. მხარეები ინფორმაციის გაცვლასა და &nbs...

 

  • 2018-10-01

სექტემბერი, არა მხოლოდ სწავლის დაწყების თვეა. სექტემბერში ახალი სუნთქვით იწყებს ყველა კომპანია, თუ ინდუსტრია, მომხმარებლისთვის, ინფორმაციის მიწოდებას. „აი ფი ემ მონიტორინგი“ გთავ...

  • 2018-09-30

სტუდენტებს საქართველოში უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებებში სწავლის განმავლობაში შესაძლებლობა აქვთ, გაცვლითი სასწავლო პროგრამებით სხვადასხვაქვეყნების უნივერსიტეტებში ისწავლონ. ამ შესაძლებლობას ყველა...