• 2020-01-07

2019 წლის მესამე კვარტალში საკონდიტრო სექტორის წარმომადგენლებმა სულ განათავსეს 21 777 სარეკლამო რგოლი. ამ რეიტინგში კომპანია Mondelez ლიდერობს 10 208 კლიპით. ბოლო პოზიცია ეკუთვნის ლიტვურ საცხობს 83 კლიპით.
დიაგრამაზე მოცემულია საკონდიტრო კომპანიების სარეკლამო საქმიანობა 2019 წლის მესამე კვარტალში, რეკლამების ოდენობის მხიედვით:

რაც შეეხება ქრონომეტრაჟს, ყველაზე დიდი საეთერო დრო გამოიყენა მონდელეზმა - 159 514 წამი. მეორე ადგილს კი ნესტლე იკავებს 109 538 წამით.

დიაგრამა აჩვენებს 2019 წლის მესამე კვარტალში საკონდიტრო სფეროს მიერ განთავსებული რეკლამების ხანგრძლივობას.

2019 წლის მესამე კვარტალში რეკლამირებაშ ყველაზე მეტი თანხა დახარჯა ნესტლემ - 7 907 661 ლარი.