• 2018-03-13

კომპანიები სარეკლამო კამპანიას აწარმოებენ სხვადასხვა მედიასაშუალებით და აქტივობით, ეს იქნება ტელეშოუებში მათი პროდუქციის ან მომსახურების წარმოჩენა თუ სხვა სახის სოციალური აქტივობა. ასევე, ძა...

  • 2018-03-11

გამოკითხული ქვეყნებიდან, ყველაზე ნაკლებადაზერბაიჯანელებს უნდათ სხვა ქვეყანაში ცხოვრება.ქართველებისთვის საცხოვრებლად ყველაზე სასურველისაზღვარგარეთის ქვეყნები გერმანია და აშშ-ია.4 ქვეყანაში ჩატარებული კ...

 

  • 2018-03-05

კომპანია „აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, 2017 წლის სტატისტიკურ მონაცემებს, ბიზნეს ინდუსტრიების მოთამაშე კომპანიების, მედია აქტივობის თაობაზე. ამჯერად, წარმოგიდგენთ, ღვინის მწარმოებე...

  • 2018-03-02

ადამიანის უფლებები საზოგადოებისთვის უმნიშვნელოვანესი თემაა, რომელიც სულ უფრო მეტ მნიშვნელობას იძენს, საზოგადოების ინფორმირებულობის ზრდასთან ერთად. თუ წლების წინ, არ ითვლებოდა ძალადობად, მაგა...

 

  • 2018-02-27

გლობალური კვლევის მონაცემებისგან განსხვავებით, ამ კვლევის შედეგები აჩვენებს, რომ მოლდოვასა და ჩვენს რეგიონში რუსეთი ერთ-ერთ ყველაზე სანდო მწარმოებელ ქვეყნად მიიჩნევა რომელი ქვეყნის წარმოებულ პრ...

  • 2018-02-22

2012 წლიდან 2017 წლის ჩათვლით, სექტორები „ქველმოქმედება“ და „კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა“, მედიაში, სხვადასხვა სტატისტიკური მონაცემებით ვლინდება. თუ სექტორ...

 

  • 2018-02-19

საქართველოში სპორტით/ვარჯიშით ორჯერ მეტი კაცია დაკავებული (26,8%), ვიდრე ქალი (13,5%) ფიზიკური ვარჯიში და სპორტი ამ სტატიის მთავარი თემაა. ჩვენ 500 ადამიანი გამოვკითხეთ და გავარკვიეთ, რამდენად ინტე...

  • 2018-02-12

ქართველებისთვის დროებით მუშაობისთვის ყველაზესასურველი ქვეყნებია აშშ (18%) და გერმანია (15%). რეგიონში განხორციელებული კვლევის ფარგლებში, შესწავლილ იქნა რესპონდენტთა მოსაზრებები შემდეგ საკითხზე -...

 

  • 2018-02-12

2018 წლის სულ რამდენიმე დღეა გასული, თუმცა ქართული მედია საკმაოდ მრავალფეროვან არჩევანს გვთავაზობს რეზონანსული თემების თვალსაზრისით, რომელთაც საკმაოდ დიდი გამოხმაურება მოჰყვა საზოგადოების მხ...

  • 2018-02-07

წლიდან წლამდე, იცვლება მედიაში აქტიური ინდუსტრიების შემადგენლობა, მათი სტატუსი, ლიდერ ოცეულში, თუმცა, ძირითადი სურათი, გასული ორი წლის განმავლობაში, არ გვთავაზობს რადიკალურ ცვლილებებს და ნათ...