• 2018-03-20

ნებისმიერ ბიზნეს კომპანიისთვის რადიოში რეკლამის განთავსება სულ უფრო მიმზიდველი ხდება, ამას განაპირობებს ბევრი ფაქტორი, მათ შორის პოტენციურ მომხმარებლამდე იოლი წვდომა. რადიოს უსმენენ მანქანაშ...

  • 2018-03-19

თითქმის ყოველი მეორე დასაქმებული ადამიანი (43%)ყოველდღე, შაბათ-კვირის ჩათვლით მუშაობს. ჩვენ 500 რესპონდენტს ვკითხეთ მათი დასაქმების მდგომარეობისა და სამუშაო დატვირთვის შესახებ და გავარკვიეთ, რა ...

 

  • 2018-03-13

კომპანიები სარეკლამო კამპანიას აწარმოებენ სხვადასხვა მედიასაშუალებით და აქტივობით, ეს იქნება ტელეშოუებში მათი პროდუქციის ან მომსახურების წარმოჩენა თუ სხვა სახის სოციალური აქტივობა. ასევე, ძა...

  • 2018-03-11

გამოკითხული ქვეყნებიდან, ყველაზე ნაკლებადაზერბაიჯანელებს უნდათ სხვა ქვეყანაში ცხოვრება.ქართველებისთვის საცხოვრებლად ყველაზე სასურველისაზღვარგარეთის ქვეყნები გერმანია და აშშ-ია.4 ქვეყანაში ჩატარებული კ...

 

  • 2018-03-05

კომპანია „აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, 2017 წლის სტატისტიკურ მონაცემებს, ბიზნეს ინდუსტრიების მოთამაშე კომპანიების, მედია აქტივობის თაობაზე. ამჯერად, წარმოგიდგენთ, ღვინის მწარმოებე...

  • 2018-03-02

ადამიანის უფლებები საზოგადოებისთვის უმნიშვნელოვანესი თემაა, რომელიც სულ უფრო მეტ მნიშვნელობას იძენს, საზოგადოების ინფორმირებულობის ზრდასთან ერთად. თუ წლების წინ, არ ითვლებოდა ძალადობად, მაგა...

 

  • 2018-02-27

გლობალური კვლევის მონაცემებისგან განსხვავებით, ამ კვლევის შედეგები აჩვენებს, რომ მოლდოვასა და ჩვენს რეგიონში რუსეთი ერთ-ერთ ყველაზე სანდო მწარმოებელ ქვეყნად მიიჩნევა რომელი ქვეყნის წარმოებულ პრ...

  • 2018-02-22

2012 წლიდან 2017 წლის ჩათვლით, სექტორები „ქველმოქმედება“ და „კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა“, მედიაში, სხვადასხვა სტატისტიკური მონაცემებით ვლინდება. თუ სექტორ...

 

  • 2018-02-19

საქართველოში სპორტით/ვარჯიშით ორჯერ მეტი კაცია დაკავებული (26,8%), ვიდრე ქალი (13,5%) ფიზიკური ვარჯიში და სპორტი ამ სტატიის მთავარი თემაა. ჩვენ 500 ადამიანი გამოვკითხეთ და გავარკვიეთ, რამდენად ინტე...

  • 2018-02-12

ქართველებისთვის დროებით მუშაობისთვის ყველაზესასურველი ქვეყნებია აშშ (18%) და გერმანია (15%). რეგიონში განხორციელებული კვლევის ფარგლებში, შესწავლილ იქნა რესპონდენტთა მოსაზრებები შემდეგ საკითხზე -...