• 2020-03-29

26 თებერვლიდან დღემდე, მას შემდეგ, რაც საქართველოში, კორონა ვირუსით დაინფიცირებული პირველი ადამიანი გამოჩნდა, ქართულ მედიაში, 20 000-მდე ნიუსი, მსოფლიოს ამ ახალ გამოწვევას უკავშირდება. მედია ტიპებს შორის, ტრადიციულად, ინტერნეტი ყველაზე აქტიურია და მთელი მედია გამოვლინების 71% სოწრედ ონლაინ საინფორმაციო სააგენტოებზე მოდის.

კორონა ისტერიაში, ბიზნეს კომპანიების როლიც გამოიკვეთა. ერთის მხრივ კომპანიებმა აიღეს სოციალური პასუხისმგებლობა თანამშრომლების მიმართ და დისტანციური სამუშაო რეჟიმი დანერგეს, ხოლო მეორეს მხრივ, ჩაერთნენ საქველმოქმედო ხასიათის საქმიანობაში და სხვადასხვა სახის კონტრიბუციით წვლილი შეიტანეს კორონას წინააღმდეგ ბრძოლის საქმეში. გთავაზობთ რამდენიმე მათგანს, რომელთაც მედია გაშუქებების სიხშირით მიიქციეს ყურადღება.

თიბისი ბანკი-5,000,000

მაგთიკომი - 3,000,000₾
სილქნეტი - 1,000,000 ₾
ორბი ჯგუფი - 1,000,000 ₾
სათამაშო ბიზნესი - 1,000,000 ₾
ანაგი დეველოპმენტი - 300,000 ₾
დირსი - 200,000 ₾
თეგეტა მოტორსი - 200,000 ₾
ბაზისბანკი - 100,000 ₾
ჰუალინგ ჯგუფი - 100,000 ₾
ფილიპ მორისი საქართველო - 100,000 ₾
ემ2 - 100,000 ₾
რუსთავის აზოტი - 100,000 ₾
ასკანელი ძმები - 100,000 ₾
თამ მენეჯმენტი - 75,000 ₾

მაგნიტი - 50,000 ₾
სარაჯიშვილი- 50,000 ₾
არქი - 50,000 ₾
გალფი - 45,000
ქართუ ჯგუფი 126,000,000

სია არასრულია და მედია ინფორმაციის ზედაპირული მიმოხილვის შედეგს წარმოადგენს, მისი მოცულობიდან გამომდინარე.