ქართველების უმეტესობას განათლების მისაღებად წასვლა ან შვილის სასწავლებლად გაშვება გერმანიასა და აშშ-ში სურს. გამოკითხული ქვეყნების უმეტესობას არც ერთ საზღვარგარეთის ქვეყანაში არ სურს სწავლის გა...
მოსახლეობის ერთი მესამედი პროფილაქტიკურ ვიზიტზე ექიმთან ვერ დადის, ძირითადად, ფინანსური სირთულეების გამო რესპონდენტების უმეტესობა ექიმთან წლის განმავლობაში 1-2- ჯერ დადის.სამედიცინო დაწესებულება...
ფინანსური სექტორი საკმაოდ მძაფრი კონკურენციის პირობებში ვითარდება.მიუხედავად რამდენიმე კომპანიის აშკარა დომინანტობისა, ყველა მოთამაშე საკმაოდ მრავალფეროვნად ცდილობს საკუთარი მომხმარებლის შენარჩუნ...
2017 წლის პირველ კვარტალში, საქართველოში კომერციულმა ბანკებმა 9,2 მლნ. საგადასახადო ბარათები გამოუშვეს, რაც წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით 11%-ით გაზრდილი მაჩვენებელია. გამოშვებული ბარათებიდან ყვ...
თბილისელების უმრავლესობის აზრით, ქალაქის მერმა, პირველ რიგში, სოციალური პრობლემების მოგვარებაზე უნდა იზრუნოს. რამდენიმე კვირაში თბილისი ახალ მერს აირჩევს. მოახლოებული არჩევნების ფონზე, ...
გამოკითხულთა მხოლოდ 59,4% მიირთმევს ყოველდღე საუზმეს, სადილსაც დავახშამსაც.ზრდასრული ასაკიდან მოყოლებული 64 წლის ადამიანებს ცხოვრების 174 დღეგატარებული აქვთ საუზმეში, 219 დღე სადილში, ხოლო 202 დღე ვახ...
სუპერმარკეტების ბაზარზე სიახლეა, რომელიც 21 ივნისიდან აქტიურად გაშუქდა ქართული მედია საშუალებების მიერ. ვაკესა და ვაზისუბანში მდებარე ”სმარტის” ფილიალებში ”კარფური” გაიხსნება.&...
სექტემბერი სწავლის დაწყების თვეა, შესაბამისად, ქართულ მედიაში ხშირად ვხვდებით სკოლებთან, ბაღებთან, უმაღლეს სასწავლებლებთან დაკავშირებული თემების გაჟღერებას. სკოლების თემა, სექტემბრის განმავლო...
ქართული მედია აქტიურად ადევნებს თვალს ვიზალიბერალიზაციის შემდგომ განვითარებულ მოვლენებს და გვთავაზობს სტატისტიკას. ტურისტული ნაკადი მნიშვნელოვნად გაზრდილია ვიზალიბერალიზაციის ფარგლებით გათვალისწინებულ...
"აიფიემ კვლევების" მედია მონიტორინგის დეპარტამენტი, წარმოგიდგენთ, ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე ხშირად ხსენებად სასტუმროებისა და რესტორნების ქსელებს. ტოპ ათი მედიაში ყველაზე აქტიური სასტუმრო...