არსებობს ბევრი კრიტერიუმი, რომლის მიხედვითაც შეიძლება კარგი სახელისა თუ სლოგანის არსი ჩამოვაყალიბოთ, თუმცა პასუხი კითხვაზე არის ძალიან მარტივი: ის უნდა იყოს ადვილად დასამახსოვრებელი და სხარტ...
2013-2016 წლების დინამიკა "აიფიემ კვლევები" გთავაზობთ სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას, მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების სარეკლამო აქტივობის მიმართულებით. ბოლო ოთხი წლის განმავლო...
ინტერნეტში, სოციალურ ქსელებში ხშირად ვხვდებით სტატიებს, რომლებშიც მოგვიწოდებენ რომ დავეხმაროთ ხალხს. მართლაც ძალიან ბევრ ადამიანს სჭირდება ჩვენი გვერდში დგომა, იქნება ეს უცხო თუ ნაცნობი, ამიტომ აიფიემ...
თებერვალი, 2017 წელი 2017 წლის თებერვლის მედიაში, ბიზნეს სექტორებს შორის, ხვედრითი წილით ლიდერობს "უძრავი ქონება", მთლიანი გამოვლინების 17% მოდის ამ კატეგორიაზე. გამოვლინების რაოდენობის მიხედ...
ქართველების არც თუ ისე მცირე ნაწილია წასული საზღვარგარეთ. ზოგი სამუშაოდ, ზოგიც სასწავლებლად. ამ თემასთან დაკავშირებით აიფიემმა ჩაატარა კვლევა, რომელმაც მოიცვა სამი ქვეყანა - საქართველო, აზერ...
2017 წლის თებერვლის პირველი ნახევრის მედიაში, ბიზნეს კომპანიებიდან, გაშუქების სიხშირით გამოვლენილი, ტოპ 20 კომპანია ასე გამოიყურება: ყველაზე აქტიურ 20-ს შორის, მეტი ხვედრითი წილით გამოი...
უკანასკნელ პერიოდში სხვადასხვა ინსტიტუტების მიმართ მოსახლეობაში ნდობის საკითხი ძალიან აქტუალურია. აიფიემი შეეცადა გაერკვია რა სიტუაციაა ნდობის მხრივ სასამართლო სისტემის და არჩევნების სამართლიანობის მი...
2016 წლის მონაცემები 2016 წელი საკმაოდ მრავალფეროვანი იყო კომპანიების კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) აქტივობების მედიაში გაშუქების კუთხით. ინდუსტრიებს შორის საბანკო სექტორი ერთ...
აიფიემი აგრძელებს მთავრობის წარმატების ინდექსური კვლევის შედეგების გამოქვეყნებას. მცირე შეხსენებისათვის, ჩვენ ვზომავთ მთავრობის საქმიანობის ეფექტურობის ინდექსს, რაც სხვა არაფერია თუ არა მთავრობის მიმდ...
მედიის თავისუფლებასა და დამოუკიდებლობაზე ბევრი ადამიანი საუბრობს,მის სანდოობასაც ხშირად განიხილავენ. საინტერესოა რას ფიქრობს ხალხი რეალურად. აიფიემმა საქართველოს მასშტაბით ჩაატარა კვლევა, რომლის ფარგლ...