„აი ფი ემი“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საფინანსო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2020 წლის მეორე კვარტალში, ტელევიზიაში ფინანსური სექტ...
ტელევიზიით 2020 წლის მეორე კვარტალში სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 22358 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით 444690 წამი. არაალკოჰოლურმა კომპანიებმა მოცემულ პერიოდში განახორციელეს 21532944 ლარის...
“აიფიემ მარკეტ ინტელიჯენს კაუკასუსი“ აგრძელებს მედია სტატისტიკის წარმოებას, აქტუალური ინდუსტრიების მიხედვით. ტრადიციულად, ზაფხულს ლუდის ინდუსტრია ამრავალფეროვნებს სიახლეებით, რაც...
კომპანია „აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას. გთავაზობთ 2020 წლის პირველ კვარტალში მასმედიის საშუალებების მიერ რადიოში განთავსებული რეკლამის მონიტორინგის შედეგებს. მოცემულ...
კორონა ვირუსთან ერთად ცხოვრება ყოველდღიურობის ნაწილი გახდა. ბევრი მოვლენა დაუკავშირდა კორონავირუსის პანდემიას. მაგალითად, ხშირად ახსენებენ განქორწინების რიცხვის ზრდას, როგორც მსოფლიო ტენდენც...
კომპანია „ აი ფი ემი “ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მონიტორინგს და გთავაზობთ, 2020 წლის პირველ კვარტალში ტელევიზიაში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სექტორის აქტივობას. 2020 წლის პირველ კვ...
კორონავირუსმა შეცვალა სრულიად სამყაროს დღის წესრიგი, შეუცვალა მიმართულება არაერთ ბიზნესს და სოციალურ პასუხისმგებლობას ახალი ვექტორი მიანიჭა. ტურიზმის სფერო ერთ-ერთი ყველაზე მეტად დაზარალებულ...
2020 წლის პირველ კვარტალში ტელევიზიაში გასული რეკლამის რაოდენობის ერთ-ერთი მაღალი მაჩვენებელი ვაჭრობის სექტორს უჭირავს. ამ პერიოდში ტელევიზიით სულ გავიდა 4 473 სარეკლამო რგოლი, რომლის ქრონომეტ...
26 თებერვლიდან დღემდე, მას შემდეგ, რაც საქართველოში, კორონა ვირუსით დაინფიცირებული პირველი ადამიანი გამოჩნდა, ქართულ მედიაში, 20 000-მდე ნიუსი, მსოფლიოს ამ ახალ გამოწვევას უკავშირდება. მედია ტიპებს შო...
„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საავიაციო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2019 წელს საავიაციო სფეროში, რადიოში, სულ გავიდა 3 580 სარეკლამო რ...