კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიით სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2018 წელს. სულ 2018 წელს ტელე...
ადამიანის უფლებები, როგორც საზოგადოებისთვის უმნიშვნელოვანესი და სენსიტიური თემა, აქტიურად შუქდება მედია საშუალებების მიერ. „აიფიემმა“ გასულ წელს შეაჯამა,როგორც გასული წლის, ასევე 2010...
ქართველი სტუდენტების 36,9% მიიჩნევს, რომ მათ მშობლებს (ძალიან) კარგი ფინანსური მდგომარეობა აქვთ, 39,8%-ის აზრით საშუალო, ხოლო 23,4%-ის შეფასებით (ძალიან) ცუდი. საერთაშორისო კვლევა ევროსტუდენტის მიხედ...
„აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, გასული წლის სტატისტიკას, ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე ხშირად გაშუქებული ეკონომიკური სფეროების შესახებ. გრაფიკზე მოცემულია პირველი 20 ინდუსტრია, რომ...
ერთ ჯერზე, ადამიანი საშუალოდ, 28 წამს ხარჯავს ხელის დაბანაზე;მაშინ, როცა რეკომენდებული ხანგრძლივობა 40-60 წამია. ზამთარი ვირუსების სეზონია! როგორც ცნობილია, ინფექციების გამომწვევი მიკრობების დ...
ნებისმიერ ბიზნეს კომპანიისთვის რადიოში რეკლამის განთავსება სულ უფრო მიმზიდველი ხდება, ამას განაპირობებს ბევრი ფაქტორი, მათ შორის პოტენციურ მომხმარებლამდე იოლი წვდომა. რადიოს უსმენენ მანქანაშ...
„აიფიემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას, ამჯერად გთავაზობთ 2018 წლის მონიტორინგში შემავლ ტელევიზიებში გასული რეკლამებისსტატისტიკა, ვინ გახდა წლის ლიდერი კო...
კვლევის მონაწილე ქვეყნებიდან, ქართული ინვესტიციების შესვლას მათ ქვეყნებში საკმაოდ მცირე ნაწილი ემხრობა (4%-დან 7%-მდე). რეგიონსა და რუსეთში განხორციელდა კვლევა, რომლის მიზანი იყო გამოერკვია, თუ რო...
“აიფიემმა“ წინასაახალწლოდ საქართველოში 1000 რესპონდენტი გამოკითხა და გაარკვია, როგორია ქართველების მოლოდინები ახალ, 2019 წელთან დაკავშირებით.როგორც გამოირკვა, ახალ წელს მოსახლეობის უმ...
გასულ წელს „აიფიემ კვლევებმა“ შემოგთავაზათ, წინასაახალწლო მედიის მიმოხილვა. წელს ვაგრძელებთ ტრადიციას და შემოგთავაზებთ იმ სიახლეებს, რაც სადღესასწაულოთემატიკას უკავშირდება.გასულ წელს,...