აიფიემ კვლევები აგრძელებს, სეზონურად აქტუალური ინდუსტრიების, მედია გაშუქებების სტატისტიკურ ანალიზს და წარმოგიდგენთ სასტუმროებს, რომელთა შესახებაც, ყველაზე ხშირად აშუქებს ინფორმაციას, ქართული...
აი ფი ემ კვლევები ახორციელებს რეკლამის მონიტორინგს შვიდ რადიოსადგურზე: რადიო არ დაიდარდო ავტო რადიო ფორტუნა ფორტუნა + პალიტრა რადიო იმედი რადიო მაესტრო2018 წლის აპრილ-მაისის პერიოდში შვიდივე რა...
აიფიემ კვლევები აგრძელებს, სეზონურად აქტუალური ინდუსტრიების, მედია გაშუქებების სტატისტიკურ ანალიზს და წარმოგიდგენთ ნაყინის მწარმოებელ კომპანიებსა და ბრენდებს, რომლებიც ხშირად ჩნდებიან ქართულ...
55-64 წლის ასაკში ადამიანები უფრო დიდ დროს უთმობენ ბეჭდური მედიის კითხვას, ვიდრე უფრო ახალგაზრდა ასაკში. საქართველოს მასშტაბით ჩატარებული კვლევის ფარგლებში შეგროვდა ინფორმაცია ბეჭდური მედიის კითხვად...
გამაგრილებელი სასმელების ინდუსტრია, მიმდინარე სეზონისთვის აქტუალურია, შესაბამისად, საინტერესოა, რა სიახლეების თაობაზე გვამცნობს ქართული მედია და როგორ შეიცვალა მედია გაშუქებების სტატისტიკა, ...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიით სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2018 წლის აპრილ/მაისს. 2018 წლ...
65 წლის ადამიანს დაახლოებით, 1 წელი და 58 დღე აქვს გატარებული ტელეფონზე საუბარში. იცით, რა დროს ხარჯავენ ადამიანები დღის განმავლობაში ტელეფონზე საუბარში? „აიფიემ კვლევებმა“ საქართველოს მ...
მედიკამენტების სარეკლამო ბადის თემატიკა, როგორც წესი დამოკიდებულია სეზონურობაზე, ზამთრის პერიოდში აქტუალურია გაციების საწინააღმდეგო პრეპარატების რეკლამა, გაზაფხულის პერიოდში აქტუალური ხდება ალერგიის ს...
ქართველი სტუდენტების ყველაზე მეტი ნაწილი სოციალური მეცნიერებებისა და ჟურნალისტიკის მიმართულებით სწავლობს (36,8%), ყველაზე ნაკლები (1,9%) - განათლების მიმართულებით. ჩვენს ქვეყანაში, ყოველწ...
საქართველოში, დაახლოებით, ბოლო 2 წლის განმავლობაში, სათამაშო ბიზნესის, საკანონმდებლო დონეზე, რეგულირების მცდელობა მიმდინარეობს. არაერთი კანონპროექტი დაანონსდა მედიაში, რომელიც როგორც ასაკობრ...