საქართველოში ლუდი ოდითგანვე ფართოდ იყო გავრცელებული როგორც საკულტო სასმელი. ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე ლუდის მწარმოებელი კომპანიები საკმაოდ მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. ისინი განსაკუთრებით აქტიურობენ ზაფხულის ცხელ დღეებში. ლუდის მწარმოებელი კომპანიების უმრავლესობა ძირითადად სარეკლამო კამპანიას აწარმოებს ტელევიზიის საშუალებით. 2020 წლის მესამე კვარტალში ლუდის მწარმოებელმა კომპანიებმა სატელევიზიო ეთერში განათავსეს 23 764 სარეკლამო რგოლი. რგოლების უდიდესი ნაწილი განათავსა ლუდსახარშმა „ნატახტარმა“. ლუდის კატეგორიაში, 2020 წლის მესამე კვარტალში, სატელევიზიო ეთერში სარეკლამო რგოლები განათავსა ხუთმა კომპანიამ. ვნახოთ როგორ გადანაწილდა კატეგორიაში კომპანიების წილები. ვნახოთ ლუდის კატეგორიაში ყველაზე მეტად რეკლამირებული პროდუქტების წილი, თუ როგორ გადანაწილნენ ისინი და თუ რომელი პროდუქტები იყო წარმოდგენილი წლის ამ მონაკვეთში. გრაფიკზე წარმოდგენილია ლუდის კატეგორიაში გასული რეკლამის ბრენდების აქტივობა, წილი სარეკლამო რგოლების რაოდენობიდან.

სიახლეები

ნავთობკომპანიები მედიაში, 2021 წელი

  • 2021-11-29

2021 წელი მიწურულს მიუახლოვდა და როგორც სჩანს, წლის ერთ-ერთი ყველაზე რეზონანსული და ამაფორიაქებელი მედია თემა, უდავოდ იქნება საწვავის ფასების რეკორდული ზრდა. წლის დასაწყისიდან დღემდე, ანტი რ...

არჩევნები 2021- პოლიტიკური პარტიების სარეკლამო აქტივობა

  • 2021-11-26

„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გაშუქებას და ამჯერად გთავაზობთ 2021 წლის მესამე კვარტალში პოლიტიკური პარტიების მიერ წინასაარჩევნოდ განხორციელებულ სარეკ...