კომპანია „ აი ფი ემ “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ 2020 წელს ტელევიზიაში სამშენებლო კომპანიების აქტივობას. 2020 წელს სამშენებლო სექტორში აქტიურობდა 20-ზე მეტი კომპანია, რომლებმაც მიმდინარე წელს სატელევიზიო სივრცეში 30 752 რგოლი განათავსეს. გთავაზობთ ტოპ 10 კომპანიას, სარეკლამო რგოლების გასვლების, ქრონომეტრაჟის და მათ მიერ განხორციელებული ინვესტიციის მიხედვით.
სარეკლამო რგოლების განთავსების რაოდენობით პირველ ადგილზეა „არქი ჯგუფი“ 13 348 რგოლით, მეორე ადგილზეა „ენ-ბი-ჯი“ 2 471 რგოლით.
გრაფიკზე წარმოდგენილია 2020 წელს ტელევიზიით გასული რეკლამის რაოდენობები
(სასპონსორო და კომერციული რეკლამები).

2020 წლის მონაცემებით, ტელევიზიით გასული რეკლამების ქრონომეტრაჟის პარამეტრში ლიდერობს კომპანია „არქი“ 475 270 წამით, მეორე ადგილზე იმყოფება „ენ-ბი-ჯი“ 55 439 წამით , მესამე ადგილზე კი განთავსდა კომპანია „ჰოხბაუ“ - 41 613 წამით.

გრაფიკზე წარმოდგენილია 2020 წელს ტელევიზიით გასული რეკლამის ქრონომეტრაჟის პარამეტრები.

სარეკლამო კამპანიის ერთ-ერთ მთავარ პარამეტრში, განხორციელებულ ინვესტიციაში, ოფიციალური პრაის ლისტის მიხედვით ლიდერობს კომპანია „ არქი“ – 29 207 872 ლარი.
მეორე ადგილზეა „ემ კვადრატი“– 2 948 150 ლარი. მესამე ადგილს კი იკავებს „ლისი დეველოპმენტი“ – 2 145 530 ლარი.
გრაფიკზე წარმოდგენილია 2020 წელს კომპანიების ინვესტიცია (კომერციული რეკლამა) ოფიციალური პრაის ლისტის მიხედვით.

სიახლეები

შოკოლადის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022 2Q

  • 2022-09-21

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ შოკოლადის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მეორე კვარტალში აღნიშნული სფეროს წარმომად...

ყავის კატეგორია, ტელევიზია, 2022 წლის Q2

  • 2022-09-12

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ყავის ინდუსტრიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წლის მეორე კვარტალში ყავის სფეროს წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 12...