„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ პრესის სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში პრესაში კომპანიებმა სულ განათავსეს 141 სარეკლამო რგოლი, გაწეულმა ინვესტიციამ შეადგინა 46 638 ლარი. მოცემულ პერიოდში ყველაზე მეტი რგოლი მედიცინის სექტორის წარმომადგენლებმა განათავსეს, მეორე ადგილზეა მედიკამენტების სექტორი. გრაფიკზე ნაჩვენებია 2022 წლის მესამე კვარტალში პრესაში გასული სარეკლამო რგოლების რაოდენობა სექტორების მიხედვით.

მოცემულ პერიოდში პრესაში განთავსებულ რეკლამაზე ჯამში 46 638 ლარი დაიხარჯა, აქედან ყველაზე დიდი ინვესტიცია სოციალური სექტორის წარმომადგენლებმა განახორციელეს - 9912 ლარი, მეორე პოზიციაზეა სამშენებლო სექტორი (9800), მესამეზე - მედიკამენტები (8546).

სიახლეები

ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022

  • 2023-02-07

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...

წვენები, ტელევიზია, 2022 წელი

  • 2023-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...