„აიფიემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას, ამჯერად გთავაზობთ საბანკო და მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების, 2018 წლის
მეორე კვარტლის მონაცემებს.
ტელევიზიით 2018 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, ფინანსური სექტორი გასული რეკლამების რაოდენობის ჭრილში მეცამეტე ადგილზეა - 9 010 სარეკლამო რგოლით, ამავე წლის პირველ კვარტალში სარეკლამო რგოლების რაოდენობა იყო 7 479 რგოლი.
2018 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით ყველაზე მეტი სარეკლამო რგოლი განათავსა კომპანია მოგომ - 2 581 სარეკლამო რგოლი, რაც ფინანსურ სექტორში გასული რეკლამების 28,65 % ს შეადგენს. გაშვებული რგოლებით მეორე ადგილზეა საქართველოს ბანკი მისი წილი სექტორში 20,55 % ია გრაფიკზე გამოსახულია ფინანსურ სექტორში შემავალი კომპანიების წილები გასული რეკლამების რაოდენობიდან.

 

სიახლეები

ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022

  • 2023-02-07

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...

წვენები, ტელევიზია, 2022 წელი

  • 2023-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...