„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ რძის პროდუქტების სარეკლამო სტატისტიკას.
2022 წლის პირველ კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანიებმა ტელევიზიაში განათავსეს 8 537 სარეკლამო რგოლი. ყველაზე მეტი რეკლამა განათავსა
„სანტემ“ – 4226, მეორე ადგილს იკავებს „სოფლის ნობათი“ 1 966 რგოლით. სურათზე ნაჩვენებია 2022 წლის პირველ კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიების მიერ ტელევიზიაში განთავსებული სარეკლამო რგოლების რაოდენობა.

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ რძის პროდუქტების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის პირველ კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანიებმა ტელევიზიაში განათავსეს 8 537 სარეკლამო რგოლი. ყველაზე მეტი რეკლამა განათავსა „სანტემ“ – 4226, მეორე ადგილს იკავებს „სოფლის ნობათი“ 1 966 რგოლით. სურათზე ნაჩვენებია 2022 წლის პირველ კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიების მიერ ტელევიზიაში განთავსებული სარეკლამო რგოლების რაოდენობა.

სიახლეები

ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022

  • 2023-02-07

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...

წვენები, ტელევიზია, 2022 წელი

  • 2023-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...