„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ რძის პროდუქტების სარეკლამო სტატისტიკას. 2022 წლის მესამე კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელმა კომპანიებმა ტელევიზიაში განათავსეს 19 094 სარეკლამო რგოლი. ყველაზე მეტი რეკლამა განათავსა „აკტმამ“ – 7295, მეორე ადგილს იკავებს „სანტე“ 5023 რგოლით. სურათზე ნაჩვენებია 2022 წლის მესამე კვარტალში რძის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიების მიერ ტელევიზიაში განთავსებული სარეკლამო რგოლების რაოდენობა.

აღნიშნულ პერიოდში რძის პროდუქტების წარმომადგენლებმა რეკლამის განთავსებაზე ოფიციალური ფრაის ლისტის მიხედვით სულ დახარჯეს 14 213 926 ლარი. აქედან ყველაზე დიდი ინვესტიცია განახორციელა „აკტმამ“, კომპანიის დანახარჯი მოცემულ პერიოდში შეადგენს - 6 597 972 ლარს. გრაფიკზე წარმოდგენილია რძის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანიების მიერ სატელევიზიო რეკლამაში გაწეული ხარჯები 2022 წლის მესამე კვარტალში.

სიახლეები

ლუდის მწარმოებელი კომპანიები, ტვ, 2022

  • 2023-02-07

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ ლუდის მწარმოებელი კომპანიების სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს აღნიშნული სექტორის წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში გან...

წვენები, ტელევიზია, 2022 წელი

  • 2023-02-01

„აი ფი ემ“ აგრძელებს სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ წვენების კატეგორიის სარეკლამო სტატისტიკას.2022 წელს ნატურალური წვენების წარმომადგენლებმა ტელევიზიაში სულ 17 697&n...