ჩაი ისევ პოპულარული სასმელია ქართველებისთვის, თუმცაბოლო 13 წლის მანძილზე, ის 45 წლამდე მოსახლებაში პოპულარობას კარგავს ქართველებისთვის ჩაი ერთ-ერთი საყვარელი ცხელი სასმელია და ჩვენს ქვეყანაში მისი&...
კომპანია „აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო რეკლამის მონიტორინგს და წარმოგიდგენთ 2019 წლის პირველ კვარტლის მონაცემებს. 2019 წლის პირველ კვარტალში მონიტორინგში შემავალ ტელე...
ტელევიზორი მაინც რჩება ადამიანების უმრავლესობისთვის ყოველდღიური ცხოვრების ნაწილად - რესპონდენტების 96% ტელევიზორს ყოველდღე უყურებს. ჩვენს ცხოვრებაში კომპიუტერის როლის ზრდასთან ერთად, ერთი შეხედვი...
გართულებული საგზაო მოძრაობის გამო, კვირის განმავლობაშისაგზაო ტრანსპორტით მგზავრობისას თბილისელები,დაახლოებით, ორსაათნახევარს ხარჯავენ. თბილისის მაცხოვრებლებისგან ხშირად მოისმენთ წუწუნს გადატვირთული...
2019 წელი ორი დიდი სიახლით დაიწყო ქართულ რეალობაში. დაგროვებითი საპენსიო სისტემით, რომელიც უზრუნველ სიბერეს ჰპირდება ჩვენს 40 წლამდე ასაკის საზოგადოებას, თანაც არჩევანის გარეშე და საბანკო ...
საქართველოს უსდ-ების სტუდენტები პირად სწავლას უფრო მეტ დროს უთმობენ,ვიდრე ლიეტუვას, ლატვიის, ჩეხეთის, თურქეთისდა სხვა ევროპული ქვეყნების უნივერსიტეტების სტუდენტები. უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებუ...
უკრაინის მართლმადიდებელ ეკლესიაში მიმდინარე პროცესების შესახებ ყველაზე ნაკლებად ინფორმირებულები არიან 35 წლამდე ახალგაზრდები. ამავე დროს, ეს ასაკობრივი ჯგუფი ყველაზე მეტად უჭერს მხარს უკრაინული მართლმ...
კომპანია „აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, 2018 წლის სტატისტიკურ მონაცემებს, ბიზნეს ინდუსტრიების მოთამაშე კომპანიების, მედია აქტივობის თაობაზე.ამჯერად, წარმოგიდგენთ, სააფთიაქო ქსელების და ...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიით სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2018 წელს. სულ 2018 წელს ტელე...
ადამიანის უფლებები, როგორც საზოგადოებისთვის უმნიშვნელოვანესი და სენსიტიური თემა, აქტიურად შუქდება მედია საშუალებების მიერ. „აიფიემმა“ გასულ წელს შეაჯამა,როგორც გასული წლის, ასევე 2010...