საქართველოს უსდ-ების სტუდენტთა ნახევარი ფიქრობს, რომ მათ საერთაშორისო ბაზარზე დასაქმების მაღალი მზაობა აქვთ. ამგვარი თვითშეფასებით ისინი უსწრებენ ევროპის ისეთი ქვეყნების უნივერსიტეტების სტუდენტე...
კომპანია „აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, რადიოში სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს2018 წლის ოქტომბერს.2018 წლის ოქ...
ყველა სხვა ევროპელ სტუდენტთან შედარებით, საქართველოში უსდ-ების სტუდენტების ყველაზე დიდ ნაწილს მოსწონს სწავლების ხარისხი (76%) და ლექტორების მხრიდან ხელშეწყობა (76%) მათ უნივერსიტეტებში. საქართველოშ...
კაცები ყველაზე ხშირად სვამენ ყავას 18-24 წლის ასაკში, ქალები კი - 35-44 წლის ასაკში. „აიფიემ კვლევების“ ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად გამოირკვა, რომ მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარულ...
შემოდგომა ღვინის სეზონია საქართველოში, ამიტომ, „აიფიემ კვლევები“ გთავაზობთ, ღვინის მწარმოებელი კომპანიების მედია აქტივობას, მიმდინარე წლის სექტემბრიდანდღემდე.მედიაში გაშქებული ნიუსები...
2018 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიით სულ გასული 251 635 სარეკლამო რგოლი გადანაწილდა 31 სექტორზე. აქედან ყველაზე მეტი - 21,59 % რეკლამა განთავსდაუალკოჰოლო სასმელების სექტორში.გრაფიკზე წარმოდგენილ...
კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა, ხშირად ხვდება „აიფიემ კვლევების“ მედია სტატისტიკის ფოკუსში, მისი აქტუალურობიდან გამომდინარე. გარდა იმისა, რომ ბიზნესის მიმართ საზოგადოების დაკვეთაა ...
პასიური, საშვებულებო და დასვენების პერიოდის შემდეგ, ქართული ბიზნეს კომპანიები, კვლავ აქტიურად გამოჩნდნენ ქართულ მედიაში. ზოგი მათგანი, არცთუ სახარბიელო ამპლუაში, სკანდალური გარიგებების თაობა...
ქართველ სტუდენტებს დასაქმების საკმაოდ დაბალი მაჩვენებლი აქვთ. დასაქმებულები მუშაობის მიზეზად, ყველაზე ხშირად, შრომის ბაზარზე გამოცდილების მიღებას ასახელებენ. საქართველოში დასაქმებასთან დაკავშირებით ...
კვლევითი კომპანია „აიფიემ კვლევებსა“ და ონლაინჟურნალ „ბიზნესპოსტს“ შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. მხარეები ინფორმაციის გაცვლასა და &nbs...