კომპანია „აიფიემ კვლევები“ საზოგადოებისთვის საინტერესო თემების მედია გაშუქების სტატისტიკას და შინაარსობრივ ანალიზს აწარმოებს. მსგავსი თემების ჩამონათვალში, უდავოდ, ერთ-ერთ საყურა...
ტელევიზიაში 2019 წელს სულ განთავსდა (სასპონსორო და კომერციული) 119 683 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟით 2473708 წამი. განვიხილოთ გამაგრილებელი სასმელების კატეგორიაში რა პოზიციები აქვთ კომპანიე...
მესამე წელია, კომპანია „აიფიემი“, აჯამებს გასული წლის მონაცემებს, ადამიანის უფლებების მედია გაშუქების მიმართულებით და მკითხველს აწვდის სტატისტიკურ მასალას, 2010 წლიდან მოყოლებული...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, 2019 წელს ტელევიზიაში სამშენებლო სექტორის აქტივობას. 2019 წელს სამშენებლო სექტორში აქტიურობდ...
2019 წლის მესამე კვარტალში საკონდიტრო სექტორის წარმომადგენლებმა სულ განათავსეს 21 777 სარეკლამო რგოლი. ამ რეიტინგში კომპანია Mondelez ლიდერობს 10 208 კლიპით. ბოლო პოზიცია ეკუთვნის ლიტვურ საცხობს 83 კლ...
ერთ-ერთი საინტერესო ინდუსტრია, საქართველოში, უდავოდ პირველადი მოხმარების პროდუქციის საცალო ვაჭრობაა, რაც ძირითადად მარკეტების ფორმით არის წარმოდგენილი. მიმდინარე სტატიაში, „აიფიემ კვლე...
ქველმოქმედება, როგორც მნიშვნელოვანი თემა განსჯისათვის, არაერთხელ გამხდარა, კომპანია „აიფიემის“ კვლევების საგანი. მუდმივად ვაკვირდებით, თუ როგორ იცვლება დამოკიდებულებები, აღნიშნულ...
საქართველოში კომპანიების მიერ გაწეული სარეკლამო დანახარჯების უდიდესი ნაწილი სატელევიზიო რეკლამაზე მოდის. 2019 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიით სულ განთავსდა 245096 სარეკლამო რგოლი. მოცემულ პერიოდში ...
2019 წლის მესამე კვარტალში ტელევიზიაში გასული რეკლამის რაოდენობის ერთ-ერთი მაღალი მაჩვენებელი საკვებ პროდუქტებს უჭირავთ. ამ პერიოდში ტელევიზიით სულ გავიდა 11632 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟი 209210 წა...
ჩვენი ქვეყნის ერთ-ერთი აქტიური ინდუსტრია-სამშენებლო სექტორია. აქტიურია, როგორც საიმიჯო აქტივობებით, როგორიცაა რეკლამა-შეთავაზებები, ღონისძიებები და ა.შ. ასევე მედიაში გაჟღერების თვალსაზრისით...