სკოლის დამთავრების შემდეგ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში სწავლის გაგრძელების მსურველთა რიცხვი საკმაოდ დიდია. მეტიც, სკოლის შემდგომ, ფორმალური განათლების ამგვარი გაგრძელება ჩვენი ქვე...
კომპანია „აიფიემი“ აგრძელებს სეზონურად აქტიური ინდუსტრიების მედია აქტივობის შესწავლას. გასული წლის შემოდგომაზე, გამოვაქვეყნეთ ღვინის მწარმოებელი კომპანიების მედია გაშუქების სტატი...
„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას. გთავაზობთ რადიო სადგურებზე 2019 წლის მეორე კვარტლის მონიტორინგის შედეგებს. გთავაზობთ მონიტორინგის ფარგლებში 7 რადიო ...
ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე ლუდის მწარმოებელი კომპანიები დიდ არჩევანს სთავაზობენ ლუდის მოყვარულებს. კომპანიები განსაკუთრებით აქტიურობენ ზაფხულის ცხელ დღეებში. განვიხილოთ ტელევიზიით 2019 წლის მეორე ...
ზაფხულის შემდგომი გააქტიურება, ბიზნეს სფეროში ყოველთვის შესამჩნევი და საინტერესოა. ტრადიციულად, „აიფიემი“ გთავაზობთ იმ 20 ბიზნეს კომპანიას, რომელთაც სექტემბრის თვეში, ყველაზე მეტ...
აიფიემ კვლევები აგრძელებს, სეზონურად აქტუალური ინდუსტრიების, მედია გაშუქებების სტატისტიკურ ანალიზს და წარმოგიდგენთ ნაყინის მწარმოებელ კომპანიებსა და ბრენდებს, რომლებიც ხშირად ჩნდებიან ქართულ...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიასა და რადიოში რძის პროდუქტების კატეგორიის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2019 წლის მ...
„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის მიმოხილვას და ამჯერად გთავაზობთ საბანკო სფეროს სარეკლამო სტატისტიკას. 2019 წლის მეორე კვარტალში სატელევიზიო რეკლამის მონიტორინგი...
ქართული ეკონომიკა, ბოლო ათწლეულების მანძილზე, არასდროს ხასიათდებოდა განსაკუთრებული აღმასვლით, თუმცა განვითარებადი ქვეყნის კვალობაზე, გარკვეული წინსვლა და პროგრესი, შეიმჩნეოდა. 2019 წლის ზაფხულში, შეიძ...
ქალების 96% და კაცების 14% რეცხავს ჭურჭელს.ყველაზე დიდ დროს ამ საქმიანობაში 45 წლიდან 54 წლამდე ასაკის ქალები ხარჯავენ. ვისაც გამოუცდია, მოეხსენება, რომ ჭურჭლის რეცხვა დაუსრულებელი და არც ისე სა...