რადიოს ყველაზე ნაკლებად ასაკოვანი, 55-65 წლის ადამიანები უსმენენ,ყველაზე მეტად კი 25-დან 44 წლამდე ადამიანები. მასობრივი ინფორმაციის გავრცელების საშუალებების მრავალფეროვნების და მისაწვდომობის ...
2019 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო არხებზე სულ გავიდა 162 725 სარეკლამო რგოლი, აქედან კომერციული ტიპის რეკლამების რაოდენობაა 158 343 რგოლი დანარჩენი სასპონსორო რგოლებია, ჯამური ქრონომეტრაჟია - 46...
ტურისტული სეზონის დაწყებასთან ერთად, საქართველოს, როგორც უსაფრთხო ქვეყნის სტატუსი, ეჭვქვეშ დააყენა ჩვენმა ჩრდილოელმა მეზობელმა და შესაბამისად, ტურისტული ინდუსტრიის მოლოდინები შიშით და ს...
რესპონდენტების უმეტესობა (80%)სატელევიზიო გადაცემებს ტელევიზორში უყურებს.კომპიუტერში გადაცემების ყურებას კიამ მიზნით სმარტფონის გამოყენება უსწრებს (52% vs 46%). სმარტფონების მზარდ მოხმარებასთან ერთად...
ჰესების მშენებლობის შესახებ მოსახლეობის აზრი ორად იყოფა:33% მიიჩნევს, რომ ჰესების მშენებლობა სარგებლობის მომტანი იქნება ქვეყნისთვის,31%-ის აზრით კი პირიქით - ზიანის მომტანი. საქართველოში დაგეგმილი ჰე...
ლუდის სეზონი დადგა და ახალი ბრენდიც გამოჩნდა დახლებზე. ლუდი „კაიაკი“ საინფორმაციო აქტივობით არ გამოირჩევა, თუმცა რეკლამების თალსაზრისით ნამდვილად შესამჩნევია და მომხმარებელიც დაა...
კომპანია „ აი ფი ემ კვლევები “ აგრძელებს სარეკლამო მონიტორინგის კვლევას და გთავაზობთ, ტელევიზიით სამშენებლო სექტორის აქტივობას, მონიტორინგის პერიოდი მოიცავს 2019 წლის პირველ კვარტალს. გან...
2019 წლის პირველ კვარტალში ტელევიზიით გასული რეკლამებიდან ჰიგიენის სექტორის წილია - 10.87%, რაც რაოდენობრივად - 17 681 სარეკლამო რგოლია. ჰიგიენის სექტორში წარმოდგენილია მრავალი სახეობის პროდუქტი: თ...
კომპანიამ „აიფიემ კვლევები“, გასული წლის ივნისში, საზოგადოებას შესთავაზა სტატია, სათამაშო ბიზნესის მედია გაშუქების თაობაზე, საქართველოში. საკითხი აქტუალობას არც მიმდინარე წელს ...
ბინის ყიდვის მთავარ დამაბრკოლებელ მიზეზად ბანკების მხრიდან გართულებული სესხის გაცემა დასახელდა (38%). როგორც ცნობილია, 2019 წლიდან ბანკებისა და სხვა ფინანსური ინსტიტუტებისთვის სესხების გაცემი...