ჩვენი ექსპერტიზა
ჩვენ სპეციალიზირებულნი ვართ მომხმარებელთა ქცევის, ბაზრის ტენდენციებისა და ინდუსტრიის ანალიზში. ჩვენ ვიყენებთ კვლევის სხვადასხვა მეთოდს, როგორიცაა გამოკითხვები, ფოკუს ჯგუფები და მონაცემთა ანალიზი, რათა მივაწოდოთ ბიზნესს ზუტი და კვლევებზე დაფუძნებული ინფორმაცია, რათა მათ მიიღონ სწორი გადაწყვეტილებები მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისას. ჩვენი ექსპერტიზა სხვადასხვა მექანიზმების გამოყენების კუთხით გვაძლევს საშუალებას შევისწავლოთ საჭიროებები და პრეფერენციები, ბაზრის შესაძლებლობები, რომლებიც ეხმარება ბიზნესს კონკურენციის პირობებში, მიიღოს გააზრებული გადაწყვეტილებები.
მოხმარება და დამოკიდებულება
სტანდარტული U&A გამოკითხვა და KPI თრექინგი
ბრენდის სიჯანსაღე მუდმივი დაკვირვების და ყურადღების საგანია. სიჯანსაღის შესახებ ჰოლისტიკური ხედვა შედგება თვისებრივი და რაოდენობრივი მეტრიკებისგან, რომელიც მნიშვნელოვანი გამოწვევაა ამ სფეროს ნებისმიერი ტოპ მენეჯერისთვის.
ბრენდი და კომუნიკაცია
AdEffect & AdEval
ბრენდის კომუნიკაციის მოდელი არის მომხმარებლებთან ურთიერთობის გამარტივებული გზა თქვენი ბრენდის და სერვისების, პროდუქტებისა თუ შეთავაზებების შესახებ.
მომხმარებელთა კმაყოფილება და ლოიალობა
მომხმარებელთა მოზიდვა, კონვერშენ მოდელი და CSI
თუ მომხმარებელთა კმაყოფილება მოკლევადიან მოგებას უზრუველყობს, მომხმარებელთა ლოიალობა არის გრძელვადიანი მიზანი. ერთგული კლიენტები უფრო მეტს ხარჯავენ თქვენს კომპანიაში მთელი ცხოვრების მანძილზე. ისინი რეკომენდაციას გიწევენ ოჯახის წევრებსა თუ მეგობრების წრეში. ისინი დარჩებიან თქვენი ერთგულნი იმიტომ, რომ სურთ და არა იმიტომ, რომ საჭიროა.
გაყიდვები,
რითეილ აუდიტი
რითეილ აუდიტის კვლევა არის ინსტრუმენტი, რომელიც გამოიყენება საცალო მაღაზიის მუშაობის შესახებ ინფორმაციის მოსაგროვებლად. ის, როგორც წესი, მოიცავს შესაფასებელი ნივთების საკონტროლო სიას, როგორიცაა პროდუქტის ხელმისაწვდომობა, ფასი და მაღაზიის განლაგება. საცალო აუდიტის მიზანია გააუმჯობესოს და განავითაროს გაყიდვები და ხელი შეუწყოს მომგებიანობის ზრდას.
თანამშრომლების კმაყოფილება და ლოიალობა
TRIM თანამშრომლის ვალდებულება
თანამშრომლების კმაყოფილება და ერთგულება არის ნებისმიერი ორგანიზაციის წარმატება. როდესაც თანამშრომლები კმაყოფილნი არიან თავიანთი სამუშაოთი, ისინი უფრო პროდუქტიულები, ჩართულნი და კომპანიის მიზნებზე ორიენტირებულები არიან. ლოიალურობა, მეორეს მხრივ, ნიშნავს, რომ თანამშრომლები მზად არიან დარჩნენ კომპანიაში უფრო დიდი ხნის განმავლობაში, რამაც შეიძლება შეამციროს ბრუნვის ხარჯები და გააუმჯობესოს საერთო შემოსავალი. დამსაქმებელს ევალება პრიორიტეტი მიანიჭოს თანამშრომელთა კმაყოფილებას და ლოიალობას სხვადასხვა ინიციატივებით, როგორიცაა კონკურენტული კომპენსაცია, შეფასების პროგრამები, ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობები.
ბრენდის სტრატეგია და პოზიციონირება
საჭირო არეალი, იდეის მობილიზების სემინარები, ფასების მოქნილობა & ტექნიკურ-ეკონომიკური სწავლება
ბრენდის სტრატეგიისა და პოზიციონირების გამოკითხვა არის ინსტრუმენტი, რომელიც გამოიყენება კომპანიის ბრენდის აღქმისა და ბაზარზე პოზიციონირების შესახებ ინფორმაციის მოსაგროვებლად. ეს ხელს უწყობს ბრენდის ძლიერი და სუსტი მხარეების იდენტიფიცირებას, ასევე გაუმჯობესების შესაძლებლობებს. გამოკითხვა, როგორც წესი, მოიცავს კითხვებს კომპანიის სამიზნე აუდიტორიის, ბრენდის გზავნილების და კონკურენტული არეალის შესახებ. გამოკითხვის შედეგები შეიძლება გამოყენებულ იქნას ბრენდის ყოვლისმომცველი სტრატეგიის შესამუშავებლად, რომელიც შეესაბამება კომპანიის მიზნებსა და ამოცანებს.
სამაგიდო კვლევა
ოფიციალური მონაცემების ანალიზი და სოციალურ მონაცემთა მოპოვება
სამაგიდო კვლევა არის ინფორმაციის შეგროვების მეთოდი არსებული წყაროების ანალიზით, როგორიცაა წიგნები, სტატიები, მოხსენებები და ონლაინ მონაცემთა ბაზები. იგი გულისხმობს ინფორმაციის მიმოხილვას და სინთეზს სხვადასხვა წყაროდან კონკრეტული თემის შესახებ ინფორმაციისა და ცოდნის მისაღებად. სამაგიდო კვლევა არის ბიუჯეტური და ეფექტური გზა მონაცემების შესაგროვებლად და გამოსაყენებლად გადაწყვეტილების მიღების, სტრატეგიების შემუშავებისა და აკადემიური კვლევის მხარდასაჭერად.
Ბაზრის სეგმენტაცია
ფინანსური, ფსიქოემოციური, ქცევითი სეგმენტაცია და მოხმარების სტატუსის იერარქია
ბაზრის სეგმენტაციის შესწავლა არის ბაზრის დაყოფის პროცესი მომხმარებელთა მცირე ჯგუფებად მსგავსი ან განსხვავებული მახასიათებლებით. ეს ეხმარება ბიზნესს გამოავლინონ სამიზნე აუდიტორია და შექმნან მარკეტინგული სტრატეგიები, რომლებიც მორგებულია მათ სპეციფიკურ საჭიროებებზე. ბაზრის სხვადასხვა სეგმენტის გააზრებით, ბიზნესს შეუძლია გააუმჯობესოს თავისი
პროდუქტის შეთავაზება და სარეკლამო აქტივობები მათი მომხმარებლების საჭიროებების გასაუმჯობესებლად.
ტესტირების სახეები: შიდა ტესტი, ხარისხობრივი ტესტირება, გამოყენებადობის ტესტირება
კონცეფციის ტესტი, სახელის ტესტი, ბრენდის ატრიბუტების ტესტი. პაკეტის ტესტი და გემოვნების ტესტი
სატესტო გამოკითხვები ღირებული ინსტრუმენტია მომხმარებლებისგან გამოხმაურებისა და შეხედულებების შესაგროვებლად. მას შეუძლია ხელი შეუწყოს და უზრუნველყოს ღირებული მონაცემების დამუშავება გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ტესტირებისთვის გამოკითხვის შექმნისას მნიშვნელოვანია გავითვალისწინოთ კვლევის მიზნები, სამიზნე აუდიტორია და დასმული კითხვები. სატესტო გამოკითხვის გულდასმით შემუშავებით, ბიზნესს შეუძლია მიიღოს ღირებული ინფორმაცია, რაც გააუმჯობესებს მათ პროდუქტებს ან მომსახურებას.
UX კვლევა
გამოყენებადობის ტესტირება და UX KPI მონიტორინგი
UX კვლევა არის მომხმარებლის ქცევისა და პრეფერენციების შესახებ მონაცემების შეგროვება ანალიზის პროცესი, რათა გაუმჯობესდეს პროდუქტის ან სერვისის დიზაინი და ფუნქციონირება. ეს კვლევა შეიძლება მოიცავდეს ისეთ მეთოდებს, როგორიცაა გამოკითხვები, ინტერვიუები, გამოყენებადობის ტესტირება და ანალიტიკა. UX კვლევის შედეგად მიღებულმა შედეგებმა შეიძლება ხელი შეუწყოს დიზაინის ჩამოყალიბების პროცესს რაც საბოლოოდ აისახება მომხმარებლის უკეთესს შეფასებაზე.