ინდუსტრია
IPM MIC გთავაზობთ მომსახურებას სხვადასხვა მიმართულებით: ფინანსები, უძრავი ქონება, საცალო ვაჭრობა, მედია, აზარტული თამაშები, საწვავი, ჯანდაცვა, განათლება, წარმოება, გართობა და ა.შ.
უძრავი ქონება
უძრავი ქონების ინდუსტრიის კვლევა მოიცავს ბაზრის ტენდენციების, ქონების ღირებულებების და ეკონომიკური ინდიკატორების ანალიზს, რათა მიიღოთ ინფორმაცია ინდუსტრიის ამჟამინდელი მდგომარეობის შესახებ. ამ კვლევას შეუძლია დაეხმაროს ინვესტორებს, დეველოპერებს და უძრავი ქონების პროფესიონალებს, მიიღონ კვლევებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები ქონების ყიდვის, გაყიდვისა და განვითარების შესახებ. ის ხშირად მოიცავს მონაცემთა შეგროვებას და ანალიზს სხვადასხვა წყაროდან, მათ შორის სამთავრობო უწყებებიდან, ასოციაციებიდან, კერძო კომპანიებიდან და უშუალოდ მომხმარებლისგან.
ფინანსები
საბანკო კვლევა ეხება საბანკო ინდუსტრიის შესწავლას და ანალიზს, მის ტენდენციებს, გამოწვევებსა და შესაძლებლობებს. ამ ტიპის კვლევა მოიცავს თემების ფართო სპექტრს, როგორიცაა ფინანსური რეგულირება, მომხმარებელთა ქცევა და ბაზრის კონკურენცია. საბანკო კვლევის შედეგად მიღებული მონაცემები შეიძლება გამოიყენონ ბანკებმა, პოლიტიკოსებმა და ინვესტორებმა გადაწყვეტილებების მისაღებად, საინვესტიციო შესაძლებლობების იდენტიფიცირებისთვის, რისკის მართვის, პორტფელის მუშაობის ოპტიმიზაციისა და ინდუსტრიის საერთო სიჯანსაღის გასაუმჯობესებლად.
FMCG
FMCG კვლევა ეხება სწრაფად მოძრავი სამომხმარებლო საქონლის შესწავლას, ისეთი პროდუქტების, რომლებიც იყიდება სწრაფად და შედარებით დაბალ ფასად. ეს ტიპი, როგორც წესი, გულისხმობს მომხმარებელთა ქცევის, ბაზრის ტენდენციების და გაყიდვების მონაცემების ანალიზს, რათა მიიღოთ ინფორმაცია FMCG პროდუქტების პოზიციების შესახებ. FMCG კვლევის შედეგები შეიძლება გამოყენებულ იქნას მარკეტინგული სტრატეგიების, პროდუქტის განვითარებისა და მიწოდების ჯაჭვის განსავითარებლად.
მედია
მედია კვლევა არის მედია საშუალებების შესახებ ინფორმაციის შეგროვებისა და ანალიზის პროცესი, როგორიცაა ტელევიზია, რადიო, გაზეთები და ონლაინ პლატფორმები. ეს კვლევა შეიძლება მოიცავდეს აუდიტორიის დემოგრაფიას, კონტენტის ანალიზს და რეკლამის ეფექტურობას. მედიის კვლევის შედეგად მიღებული შეხედულებები შეიძლება დაეხმაროს ბიზნესს და ორგანიზაციებს მიიღონ სწორი გადაწყვეტილებები მედია სტრატეგიების შესახებ და გააუმჯობესონ საერთო შედეგი.
გემბლინგი
აზარტული თამაშების კვლევა არის კვლევის ის სფერო, რომელიც ფოკუსირებულია ფსიქოლოგიური, სოციალური და ეკონომიკური ფაქტორების გაანალიზებაზე, რომლებიც გავლენას ახდენენ აზარტული მოთამაშეების ქცევაზე. ამ სფეროს მკვლევარები იყენებენ სხვადასხვა მეთოდს, მათ შორის გამოკითხვებს, ექსპერიმენტებს და დაკვირვებით მეთოდებს, რათა გამოიკვლიონ ისეთი თემები, როგორიცაა აზარტული თამაშების გავრცელება, აზარტული თამაშების გავლენა ინდივიდებსა და საზოგადოებაზე, პრობლემური აზარტული თამაშების შემცირებისკენ მიმართული ღონისძიებების ეფექტურობა. გემბლინგის კვლევის შედეგები ორიენტირებულია აზარტული თამაშების ხელშეწყობის ეფექტური სტრატეგიების შემუშავებაზე.
Საწვავი
საწვავის ინდუსტრიის კვლევა მოიცავს სხვადასხვა ტიპის საწვავის წარმოების, განაწილებისა და მოხმარების შესწავლას. ეს კვლევა შეიძლება მოიცავდეს ბაზრის ტენდენციების ანალიზს, ახალი ტექნოლოგიების შესწავლას და საწვავის სხვადასხვა წყაროების გარემოზე ზემოქმედების შეფასებას. საწვავის ინდუსტრიის კვლევის მიზანია ეფექტურობის გაუმჯობესება, ხარჯების შემცირება და ენერგეტიკის სექტორში მდგრადობის ხელშეწყობა.