მედია მონიტორინგი
მედია და მონიტორინგი
01
მედია მონიტორინგი
მედია მონიტორინგი არის მედიის შინაარსის თვალყურის დევნებისა და ანალიზის პროცესი, როგორიცაა სტატიები, სოციალური მედიის პოსტები და სამაუწყებლო სეგმენტები. ეს საშუალებას აძლევს ინდივიდებსა და ორგანიზაციებს იყვნენ ინფორმირებულნი თავიანთი ბრენდის, კონკურენტების და ინდუსტრიის ტენდენციების შესახებ. მედიის გაშუქების მონიტორინგით, ბიზნესს შეუძლია აქტუალური საკითხების იდენტიფიცირება, თვალყური ადევნოს მათ რეპუტაციას და მიიღონ სწორი გადაწყვეტილებები მარკეტინგისა და კომუნიკაციის სტრატეგიების შესახებ.
02
სრული ინფორმაცია ყველა ტიპის მედიაში
2000 წლიდან IPM მედია მონიტორინგის დეპარტამენტი თავის კლიენტებს სთავაზობს სრულად შესწავლილ ინფორმაციას სხვადასხვა მნიშვნელოვანი ინდუსტრიის, სფეროების, თემების, კომპანიებისა თუ ინდივიდების შესახებ, რომლებიც გადაიცემა ნებისმიერ მედია სივრცეში - ტელევიზიით, ბეჭდვითი მედია, რადიო და ინტერნეტი, ასევე თემებისა პოზიციონირებას და მათი მედია პარამეტრების.
03
მედია მონიტორინგის ჯგუფი გთავაზობთ მედიის კომპლექსურ ანალიზს:
-
მედიის საქმიანობის რაოდენობრივი და თვისებრივი ანალიზი
-
სრული მედია გაშუქება - პრესა, რადიო, ტელევიზია, ინტერნეტი
-
მედია მიღწევები 2008 წლიდან დღემდე
-
მედიის შეფასების ანალიზი
-
მედიის სიახლეების შესწავლა
-
ახალი ამბების რაოდენობრივი და პროცენტული ანალიზი მთელ ქართულ მედიაში
-
ახალი ამბების არსებითი ანალიზი
-
აქტუალური თემების რაოდენობრივი და არსებითი ანალიზი
-
შეფასების ღრმა ანალიზი, დამოკიდებულებებისა და ურთიერთობების კვლევა
-
საზოგადოების სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლების დამოკიდებულების კვლევა
-
ციტატები
-
ურთიერთგამომრიცხავი განცხადებების იდენტიფიცირება
-
სემანტიკური ველი
ხათუნა ბაქრაძე
მედიის/რეკლამის მონიტორინგის დეპარტამენტის უფროსი
კონტაქტი
16 ვაჟა-ფშაველას გამზირი,
სართული 9
+995 32 2 38 08 21
+995 32 2 38 08 62