მისტიური კვლევა არის კვლევის ტექნიკა, რომელსაც კომპანიები იყენებენ თავიანთი პროდუქციისა და მომსახურების ხარისხის შესაფასებლად. ის გულისხმობს დამკვირვებლებს, რომლებიც ირგებენ ჩვეულებრივი კლიენტების როლს და აზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას. კვლევის ეს ტექნიკა ეხმარება კომპანიებს განსაზღვრონ გაუმჯობესების სფეროები და დაამკვიდრონ მომხმარებელთა მომსახურების მაღალი სტანდარტები.
დაფარვა
აიფიემს ყავს100-ზე მეტი მისტიური მყიდველი. საიდუმლო მყიდველები არიან პირები, რომლებიც დაქირავებულნი არიან ბიზნესის ან დაწესებულების მოსანახულებლად და გაწეული მომსახურების ხარისხის შესაფასებლად. ისინი ირგებენ ჩვეულებრივი კლიენტის როლს და ინიშნავენ თავიანთ გამოცდილებას სხვადასხვა ასპექტზე, როგორიცაა შენობის სისუფთავე, პერსონალის ქცევა და მომსახურების ზოგადი დონე. მისტიური შოპინგი არის ღირებული ინსტრუმენტი ბიზნესისთვის, რათა გააუმჯობესოს თავიანთი მომსახურება და უზრუნველყონ მომხმარებლის კმაყოფილება.
დაკვირვება
მისტიურის დროს ფასდება ბიზნესის სხვადასხვა ასპექტები, მათ შორის მომხმარებელთა მომსახურება, პროდუქტის ხარისხი, მაღაზიის სისუფთავე და კომპანიის პოლიტიკისა და პროცედურების დაცვა. საიდუმლო მყიდველები მოქმედებენ როგორც ჩვეულებრივი მომხმარებლები და გვაწვდიან დეტალურ ინფორმაციას თავიანთ გამოცდილებაზე, რომელსაც შემდეგ იყენებს ბიზნესი მომსახურების გასაუმჯობესებლად და მომხმარებელთა კმაყოფილების ზრდის მიზნით.
შეფასება
მისტიურის დროს იდუმალი მყიდველი აფასებს ბიზნესის მიერ მოწოდებულ სერვისს კლიენტად წარმოჩენით. ეს მოიცავს პერსონალის ქცევაზე დაკვირვებას, შემოთავაზებული პროდუქციის ან მომსახურების ხარისხს და მომხმარებლის საერთო გამოცდილებას. საიდუმლო მყიდველს შეუძლია ასევე გაესაუბროს პერსონალს მათი ცოდნისა და გულისხმიერების შესაფასებლად. შეფასების შედეგებს ბიზნესი იყენებს მომსახურების და სერვისის გასაუმჯობესებლად.
რეპორტინგი
აიფიემი იყენებს მისტიურის ინსტრუმენტებსა და პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომლებიც შექმნილია ბიზნესის დასახმარებლად. ჩვენი ინსტრუმენტი მოიცავს ფუნქციებს, როგორიცაა კონფიგურირებადი გამოკითხვები, რეალურ დროში მოხსენება და მონაცემთა ვიზუალიზაცია. ამ ინსტრუმენტების გამოყენებით, ბიზნესს შეუძლია მოიპოვოს ღირებული ინფორმაცია მომხმარებელთა გამოცდილების შესახებ და მიიღოს გადაწყვეტილებები მონაცემებიდან გამომდინარე სერვისის გასაუმჯობესებლად.