• 2017-07-10
"აიფიემ კვლევები", რეკლამის მონიტორინგის ფარგლებში, რადიოში რეკლამის მონიტორინგს ახორციელებს შვიდ რადიოსადგურზე:
 
  • რადიო იმედი
  • ფორტუნა
  • ფორტუნა +
  • ავტო რადიო
  • არ დაიდარდო
  • პალიტრა
  • რადიო მაესტრო
 
რადიო სადგურებში, 2017 წლის პირველ კვარტალში, სულ განთავსდა 221 385 სარეკლამო რგოლი, ქრონომეტრაჟი მოიცავდა 3 959 129 წმ.-ს. რეკლამის ყველაზე მსხვილი რეკლამის განმთავსებელი სექტორებია: სავაჭრო, ფარმაცია, სამედიცინოვება და ფინანსური.
 
გრაფიკზე წარმოდგენილია, 2017 წლის პირველი კვარტლის მონაცემები, რადიო სადგურებში რეკლამის სექტორის ტოპ ათეული.
 
T10soair1 geo
ტოპ ათეულ სექტორის წილი მთლიან სარეკლამო ბადეში არის - 4,55%, ვნახოთ ჩაშლილი მონაცემები. როგორია თითოეული სექტორის წილი ათეულში და მთლიან სარეკლამო ბადესთან მიმართებაში.
 
გრაფიკზე გამოსახულია ტოპ ათეულის წილი სექტორების მიხედვით.
 
T10soair2 geo
 
შემდეგ გრაფიკზე წარმოდგენილია, რადიოში 2017 წლის პირველ კვარტალში, სარეკლამო ბადიდან ტოპ ათეული სექტორის წილი.
 
T10soair3 geo