„აიპიემის“ მედია მონიტორინგის გუნდი, ბიზნეს კომპანიების აქტიურობას 2021 წელს, მედიის, როგორც საუკეთესო ინდიკატორის მეშვეობით აფასებს და გთავაზობთ მიმდინარე წლის გასული პერიოდის სტატისტიკას. გთავაზობთ იმ 20 ბიზნეს კომპანიას, რომელთაც ყველაზე მეტი მედია გაშუქება დააგროვეს. სია საკმაოდ მრავალფეროვანია ინდუსტრიების და მათი წარმომადგენლების თვალსაზრისით. მოწინავე პოზიციაზე საბანკო სფეროა წარმოდგენილი და მოცემულ ოცეულში, ქართული საზოგადოებისთვის კარგად ნაცნობი, 5 ბრენდით არის წარმოდგენილი. ასევე შეხვდებით, სამედიცინო, ფარმაცევტული, საავიაციო, ნავთობის იმპორტიორ, სატელეკომუნიკაციო, სამშენებლო, სათამაშო ბიზნესისა და მინერალური და გამაგრილებელი სასმელების, საავტომობილო ინდუსტრიების მოთამაშეებს.
ქართულ მედია სივრცეში, ყველაზე აქტიური, პირველი 20 ბიზნეს კომპანია, ასე გამოიყურება:

წარმოდგენილი ოცეულიდან, პირველმა 5-მა კომპანიამ, 1000 ინფორმაციაზე მეტი მოიცვა, გასულ პერიოდში. მათი სენტიმენტალური პროფილი წარმოდგენილია ქვევით მოცემულ გრაფიკზე:

5 კომპანიიდან, 5-ვეს შემთხვევაში გვხვდება ნეგატიური და პოზიტიური აქტივობები. მხოლოდ „ლიბერთი ბანკის“ შემთხვევაში სცდება ნეგატიური მაჩვენებელი 0%-იან
ნიშნულს.
პოზიტივის ყველაზე მაღალი მაჩვენებლით, „თიბისი ბანკი“ და „საქართველოს ბანკი“ გამოირჩევიან.

სიახლეები

ნავთობკომპანიები მედიაში, 2021 წელი

  • 2021-11-29

2021 წელი მიწურულს მიუახლოვდა და როგორც სჩანს, წლის ერთ-ერთი ყველაზე რეზონანსული და ამაფორიაქებელი მედია თემა, უდავოდ იქნება საწვავის ფასების რეკორდული ზრდა. წლის დასაწყისიდან დღემდე, ანტი რ...

არჩევნები 2021- პოლიტიკური პარტიების სარეკლამო აქტივობა

  • 2021-11-26

„აი ფი ემ კვლევები“ აგრძელებს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გაშუქებას და ამჯერად გთავაზობთ 2021 წლის მესამე კვარტალში პოლიტიკური პარტიების მიერ წინასაარჩევნოდ განხორციელებულ სარეკ...